datum: 10.06.2009
kategorija: novice
Povzetek najpogostejših težav
Študente pozivamo, da so pozorni na spodnje možne razloge za težave s prevzemanjem digitalnih identitet in vstopom v nov e-Študent 3G. Če težave ne morete odpraviti sami, se obrnite na https://id.uni-lj.si (gumb »Prijava napak«). Omenjene težave rešujejo izključno na tem naslovu, težave, ki so vezane na uporabo novega e-Študenta (prijave, izpitne roke, ocene ...) pa sporočajte v referat FŠ.
Najpogostejše težave:
- Študenti ne vedo, da morajo prevzeti digitalno identiteto;
- študenti ne klikajo na novo povezavo https://es3g.uni-lj.si, pač pa na staro http://estudent.uni-lj.si , ki pa služi le še za arhiv ;
- študenti spregledajo uporabniško ime, ki jim ga izpiše sistem in/ali pozabijo geslo, ki so si ga sami izbrali;
- študenti so uspešno prevzeli identiteto, nato pa nepravilno vpisujejo uporabniško ime in/ali geslo, ko želijo vstopiti v nov e-Š3g ;
- študenti ne morejo vstopati v eŠ3g zaradi neustreznih nastavitev brskalnika (Internet Explorer ali Firefox Mozilla) na svojih računalnikih (posledica neustreznih nastavitev brskalnika);
- študenti ne morejo prevzeti identitete, ker njihovih podatkov ni v bazi (to pa je posledica: tipkarskih napak pri vnosu imena in priimka in v bazo, če nimajo urejenega statusa študenta, npr. pavzerji, če so bili zadnjič vpisani pred š.l. 2005/2006, če so bili ob vpisu sprejeti na eno članico, nato pa so se vpisali na drugo, če so po oktobru 2008 spremenili svoje ime ali priimek).
Študentski referat